(a továbbiakban: ÁSZF) Üdvözöljük a Csenkesz Webshop vásárlói között. Kérjük a megrendelés elküldése előtt az az Általános Szállítási Feltételeket szíveskedjen olvasni:

1. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

1.1. A Csenkesz Shop-ban történő vásár²lás, rendelés kizárólag elektronikus úton történik, www.csenkesz.hu webcímen, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.2. Szolgáltatásunk igénybevételéhez a vásárlói adatlapot ki kell tölteni. A vásárlás akkor jöhet létre, ha a Vevő elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁFSZ-ben foglaltakat.
1.3. Külföldről történő megrendelést a webshopon keresztül nem tudunk teljesíteni, megrendelését várjuk a csenkesz@csenkesz.hu  e-mail címen.

2. MEGRENDELÉS

2.1. A vásárolt áruk tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni.
2.2. A vételár minden esetben a kiválasztott árunál feltüntetett ár. A szerződéskötéssel, illetve annak teljesítése során felmerülő járulékos költségek összegéről (fuvardíj, szállítási- illetve postaköltség) a Vevő tájékoztatása a szerződés megkötése előtt megtörtént.
2.3. A közzétett árak, díjak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. A módosítás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.
2.4. A megrendelés menete:
2.4.1.Válassza ki a terméket, adja meg a mennyiséget. A kiválasztott termék a honlap jobb felső részében található korásba kerül.
2.4.2.Folytassa a böngészét, vásárlást. A kiválasztott termékek a vásárlókocsiban lesznek.
2.4.3. Ha befejezte a vásárlást, kattintson a bevásárlókosárra. Ott megtekintheti a kiválasztott termékeket, mennyiségét változtathatja, törölheti, vagy a pénztár gombra klikkelve továbbléphet a fizetésre.
2.4.4 Töltse ki a személyes adatokat.
2.4.5.Válassza ki a kívánt szállítási módot.
2.4.6. Válassza ki a kívánt fizetésti módot.
2.4.7. Olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, majd kipipálással fogadja el.
2.4.8. Rendeljen.
2.5. A Szolgáltató a Vevő megrendelését köteles a Vevő részére elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a Vevő részére nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató szállítási kötelezettsége, illetve a Vevő vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül megszűnik.
2.6.A Vevő internetes vásárlás esetén jogosult a megrendelést követően, és a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől a 17/1999. (II. 5.) számú Kormányrendeletben rögzítettek szerint. A kézhezvétel dátumát bizonyítja a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Szolgáltató köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni a Vevő által kifizetett összeget. A Szolgáltató ezúton felhívja a Vevők szíves figyelmét, hogy elállási jog gyakorlása esetén a Vevő viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos összes költséget.
2.7. Amennyiben még a kiszállítást megelőzően áll el a Vevő a szerződéstől, akkor ezt az igényét elektronikus úton köteles jelezni a webshop@csenkesz.hu e-mail címen. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költség nem terheli.
2.8.A Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat, illetve a Vevő által fizetett összeget megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.
2.9. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
2.10. Amennyiben Szolgáltató nem tudja a terméket 10 munkanapon belül szállítani, a megrendelés automatikusan megszűnik.

3. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A megrendelt termékek átvétele az alábbi, megrendeléskor meghatározott módon történhet:
3.1. Személyes áruátvétellel a raktárunkban CSENKESZ KFT. raktárában:
cím: 2142 Nagytarcsa, Szilas utca 4.
Nyitvatartás: hétfő, szerda, péntek: 8-12, kedd-csütörtök: 13-17.
vagy
1213 Budapest Damjanich u.89. (Kizárólag előre egyeztetett időpontban.) telefon: + 36 30 655 26 03 e-mail: webshop@csenkesz.hu
3.2. Kiszállítás utánvétellel A Csenkesz webshopban vásárolt termékek házhoz szállítása az áruk tömegétől függően a Szolgáltató megbízott fuvarozója útján  történik. A feladott csomagok várható feladási/kézbesítési ideje 1-7 munkanap. Amennyiben az árut készletgazdálkodási okokból 1-7 nap alatt nem sikerül feladni, úgy Vevő e-mailben, vagy telefonon értesítést kap. Ekkor lehetősége van a megrendelést későbbi időpontra elfogadni, vagy a megrendeléstől elállni.
3.3. Szállítási tarifák A termékeket 100 kg súlyhatárig darabáruként, azon felül raklapos áruként tudjuk szállítani. Egy raklap maximum 600 kg lehet. 2014 március 12-től az érvényes szállítási tarifák:

1 - 10 kg 2 275 Ft
10,1 - 25 kg 2 775 Ft
25,1 - 50 kg 3 895 Ft
50,1 - 80 kg 5 730 Ft
80,1 - 100 kg 6 915 Ft
100,1 - 300 kg 9 220 Ft *
300,1 - 450 kg 10 775 Ft *
450,1 - 600 kg 12 330 Ft *

* raklapos áru

4. FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1. Személyesen történő áru átvételkor készpénzfizetés.
4.2. Megbízott fuvarozó által történő kiszállítás esetén Vevő az áru ellenértékét és a szállítási költséget az áru átvételekor a szállítónak készpénzben fizeti.
4.3. Fizetés bankkártyával
Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa Classic, Maestro, Visa Electron és American Express kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a BARION.
A Barion kétféle fizetési lehetőséget kínál:
fizetés Barion tárcával, vagy fizetés bankkártyával
A Barion Smart Gateway fizetőkapun bárki fizethet bankkártyával, egyszerűen bankkártya adatainak megadásával, nem szükséges előzetes regisztráció. A Barion tárcával rendelkező felhasználók azonban kényelmesebben fizethetnek, ezért minden fizetésnél van lehetőség regisztrációra. A vásárlás bármikor megszakítható az oldalon található Vásárlás megszakítása feliratra kattintva.
A Barion fizetési lehetőségekről bővebb információk találhatók a Barion honlapján.

5. GARANCIA, SZAVATOSSÁG

5.1. Bármilyen probléma esetén csak az áruszámlával lehet reklamálni, ezért kérjük, a számlát őrizze meg, mivel a garanciát csak a számla megléte esetében tudjuk érvényesíteni.
5.2. Mindennemű felmerülő problémára melyet az Szolgáltató és Vevő nem tud megoldani az alábbi jogszabály vonatkozik.
5.3. A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. (XI.22.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

6. EGYÉB

6.1. Szolgáltató: CSENKESZ Kft. székhely: 2142 Nagytarcsa, Szilas utca 4. adószám: 23581920-2-42 telefon: + 36 1 264 1599 fax: + 36 1 264 1599 e-mail cím: webshop@csenkesz.hu
6.2. A Szolgáltató egyben a Csenkesz Webshop üzemeltetője is, és szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és az ÁSZF-ben foglaltakat. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege online megtalálható a weboldalon.

7. ADATVÉDELEM

A Szolgáltató ezúton tájékoztatja Vevőit, hogy adataikat a megrendelések teljesítése és a vásárlás feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a megrendelés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként működik. Az alvállalkozók a Szolgáltató által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az adatainak kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Jelen ÁSZF elfogadásával a Vevő az adatainak kezeléséhez hozzájárul.

8. FELELŐSSÉG:

Az Internetes oldalon található esetleges téves rendelési szám és ármegjelölésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A termékeket bemutató képek mintának tekintendők, nem minden esetben egyeznek meg a termékkel. Az eltérésekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal, de törekszik rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék.